fredag 11 maj 2007

På Pyssel.net har vi varje MHV, min hemliga vän. Man anmäler sig och sedan skickar man ett paket till den man fått sig tilldelad och jag i min tur får ett paket. I slutet på månaden avslöjar alla vem som skickat till vem. Det är kanon skoj!
Detta paket fick jag i maj, andra gången jag deltog. Och ni ser vilket underbart paket :o)) Det var en schampokaka från Lush, min första men inte sista :o) brads, blommor och helt ljuvligt söta kattdekorationer.
Här ser ni en närbild på mina söta katter :o)) Visst är dom bara helt ljuvliga?
Tack till min hemliga vän igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar kul, är det bara att hoppa på? Jag har inte förstått det hela så jag har hoppat de inlägg som handlat om MHV när jag är på pyssel.net.
Ska det ges present för en viss summa och innehålla något speciellt - tema t ex ??
Fina saker har du fått i alla fall!