onsdag 17 oktober 2007

Många nya kort + en liten katt :o))

Vad tröttsammt när inte tekniken fungerar! Nu går det inte att ladda upp bilderna i bloggen. Tur att det gick med två, igår gick det inte med någon :o(

Blaizan har nu tre veckor kvar och har gått upp 1 kg. Hon börja tycka att det är jobbigt med det mesta. I helgen ska vi ta fram bolådan och göra iordning den. Lådan kommer att stå i köket och då vill jag vänja henne vid den.

Min nya Penny Black stämpel. Motivet blev lite väl grått så nu har jag beställt en kolsvart vattenfast dyna, då slipper jag embossa allt. Men jag är nöjd ändå :o))

Jag köpte en dabber när jag var på Scrappakalja den var riktigt rolig att använda! Jag bara kladdade på färgen på kortstommen. Sedan har jag använt 3D lack på snigeln och nyckelpigorna. Det syns inte så mycket men det glänser bra!

1 kommentar:

Lisbet sa...

Trött i mössan idag, undrar om jag håller på att bli förkyld!! I alla fall så har jag tagit mig tid att scrappa vilket känns bra men jag är i alla fall inte riktigt på hugget så nu surfar jag runt istället.

Har lyser flitens lampa - har insupit dina nya alster - jättesnyggt.