söndag 21 oktober 2007

TÄVLING!!

Jag tänkte ha en lite frågesport för att fira att jag närmar mig 1000 besökare med stormsteg! Sist jag kollade hade 997 besökare varit i min blogg. I varje tävling med rang måste det ju finnas priser :o)) så det har jag!

Den som vinner får; en påse med stora blommor, en påse med små blommor, en påse med blandade dekorationer, en fluidchalk, en påse med blandade pappersdekorationer, små kuvert, ett ark med textchippisar och lite mönstradepapper. Inte illa va?
Hur går då tävlingen till? Jo som följande, det blir 7 frågor, både om mitt pyssel och om mina katter :o)), och alla svar finns att hitta i bloggen. När du tror att du vet dom rätta svaren mailar du mig henrietta.bratthammar@telia.com. I mailet skriver du svaren på frågorna och även din adress, så att om just Du vinner kan jag skicka ditt pris snabbt.


Frågorna:
1. Hur många katter har jag?
2. Varifrån har jag ett månadspaket, vad heter företaget?
3. Vem fick jag en utmaning av?
4. Hur många LO:s har jag gjort?
5. Hur använde jag min nya dabber?
6. Hur många påskkort visar jag i bloggen?
7. Var blev jag publicerad första gången?
Tävlingen pågår till tisdagen den 23 oktober kl 20.00. Efter det drar jag en vinnare som publiceras här i bloggen.
Har du några frågor kan du maila mig henrietta.bratthammar@telia.com!
Lycka till! Och hoppas du tycker det ska vara roligt att vara med i min tävling :o))
Kram
Henrietta


Inga kommentarer: