fredag 9 november 2007

Många bebisbilder blir det :o))

Lite bilder fick jag idag! Fast jag vet inte riktigt vem som är vem om jag inte tittar på nagellacket jag målat dom med :o)) Men dom små gossarna är ju bara tre dagar.

Detta är Mango och jag tror att han är brun colourpoint. Han är mörkast av dom under tassarna

Söt bebis!! Fast jag vet inte vem det är *rodnar*

Lite dålig bild men den var ju så söööööt!! Det är mysigt att ligga hos mamma!

I mitten med den röda höger tassen är Lime, han och Kumquat är nog blåa colourpoint

Imorgon när Palle är hemma ska vi kolla lite bättre på färgerna. Det är alltid lättare att vara två! För dessa små på tre dagar är som raketer när man tar dom från Blaizan, dom vill ju ha tutte!!!


3 kommentarer:

Krimskrams sa...

Gos, gos, gos, gos!!! Jag måste ju bara kolla in här ibland och få min dos raggis-bäbis! Dom är så söta när dom börjar färga ut.

Anonym sa...

Det ska bli så kul att se vilka färger det blir :) De är ju bara såååå söta!!!

Lilo sa...

De är så söta!!! Jag verkligen älskar katter... och fåglar, så nu kan jag ju inte ha katt. ;) Mango fågel här hemma är så stolt att han fått en namne. ;)