söndag 18 november 2007

Pysseldag + bebbar!

Idag har varit en bra dag! Jag har varit hos Lina och pysslat hela dagen. Jag fick gjort en hel del blomkort men har inte fotat ännu. Bilder kommer.

Däremot har jag plågat mina små pojkar :o)) Här ligger dom och sover så sött helt ovetandes om att dumma matte snart ska ta kort på dom.

Kumquat 12 dagar gillar INTE att bli fotograferad :o)) Han är störst och har så varit ändå sedan födseln, han har även öppnat ögonen mest.

Mango 12 dagar gillar inte denna omilda behandling han heller, han är näst störst och den som öppnat ögonen minst
Lime 12 dagar har öppnat ena ögat ganska mycket men bara lite på det andra. Han är minst av bröderna.

Nu har mamma Blaizan kommit till brödernas räddning och lugnet är återställt!

4 kommentarer:

Lilo sa...

Tycker nog att kattmamman tittar lite surt på dig där på fotot, bråka med hennes bebisar så där. ;)
Mango hälsar! =)

Anonym sa...

Men vilka underbara småfluff!! *love* Å de blir ju ännu sötare när ögonen är öppna också, så det blir ju bara bättre och bättre det här =)

Anonym sa...

sötnosarna!:) blir lika glad varje gång du har lagt upp nya bilder! längtar tills det är besöksdags så jag får träffa prinsarna i verkligheten!:)

Krimskrams sa...

Älskenosarna! Både jag och min mamam kollar på dom OFTA men jag insåg att jag inte kommenterat just den här uppdateringen.