lördag 15 december 2007

Rapport från Göteborg

Nu är jag i den stora staden Göteborg :o)) min gamla hemstad. Jag har ränt på stan och handlat julklappar + lite pysselprylar. Jag fick handlat Promakerpennor åt Lina som utlovat och en massa brads åt mig, köpte även Primablommor och glitterlim. En flaska primablommor kostar 99 kr i Karlskrona men bara 59 kr på In-Ex, lite för stor skillnad för att jag ska kunna låta bli och handla :o)). Jag var på In-Ex som sagt och även på Panduro. Bilder får komma när jag har återvänt till Karlskrona.
Jag var även uppe på Miuqe och köpte en jätte läcker lila kattklocka att ha i data/pysselrummet.

Kvällen har jag tillbringat hos pappa där även min faster och mina tre kusiner var, syrran var med också. Vi åt god jultallrik och pratade och skrattade i massor :o))
Imorgon ska jag hälsa på Angus en kattkille från min första kull, ja hans matte ska jag ju också träffa. Till Ann kommer också Maria, det är hon som har Timotejs första dotter Zingoalla. Jag ser verkligen fram emot morgondagen!! På kvällen ska jag hem till mamma och ditt kommer även morbror Leif, det var länge sedan jag träffade honom så det ska bli skoj.
På måndag åker jag hem igen, det är korta men ack så intensiva besök i Göteborg. Trots att jag har ett fullspäckat schema så längtar jag hem till Palle och mina små pojkar. Ja, jag längtar ju även efter dom stora busarna :o))

Sov gott!

Kramar
Henrietta

Inga kommentarer: