fredag 4 januari 2008

Grattis Timotej!

Idag fyller mammas bubbis 2 år! det är 2 år sedan han föddes som nr 3 i en kull på 3. Han var stor men trött och jag trodde inte att han levde. Men det visade sig vara gott gry i den lille :o)) Vi har gått igenom mycket, sömnlösa nätter för att han ska gosa. Arga blickar på utställningar, och ett nerkissat sovrum som tur var kissade han bara på tvättbara ställen. Duktig kille! Många mysiga stunder har det varit och vi hoppas givetvis på en massa mer trevliga stunder.

Så hur går det nu med snuset?? Jo jag har inte snusat sedan igår vid 9.30 så det är snart 1 dygn!!! Gårdagen var den längsta dag i hela mitt liv. Den tog aldrig slut. Idag blir det nog också en lång dag. Är redan super yr och känner mig trött. Det är väldigt jobbigt att vara yr, men förhoppningsvis släpper det snart.

Imorgon blir det en bra dag, för då kommer Rufelt och vi ska pyssla!!!! Det skingrar tankarna lite. Jag ska testa hennes Promaker pennor och se om det är något :o))

Tack för alla vänliga tankar som skickats!!

1 kommentar:

Anonym sa...

*hejja på* Du klarar det här tjejen!
Jag vet (nästan) vad du går igenom, för jag ska sockeravgifta mig nästa vecka. Det ger rätt rejäl abstinens det också. I våras hade jag abstinens i två veckor, fast då hade jag ätit mer smörgås och pasta å ris och sånt innan också inte bara godis, det gör jag inte nu.

Så jag säger *HEJJA HEJJA* igen =)