måndag 4 februari 2008

Lite svammel på en måndag :o))

Helgen i Göteborg avlöpte väl trots regn och blåst. Resan upp på torsdagen var inte så trevlig, förutom att det blåste hade vi snöstorm i 1,5 timmar. Man såg inte mer än 3-4 meter framför sig. På fredagen flyttade vi för pappa och jösses vilket ruskväder! Palle och svågern var som dränkta råttor, jag hade tur som var inne och städade.
Lördag förmiddag spenderades i pysselaffärer och på Claes Ohlsson, jag fick köpt lite smått och gott, även papper till Lina.
På kvällen var det födelsedagskalas, det var riktigt trevligt. Jag blev ordentligt uppvaktad!!! På söndag morgon åkte vi hem! Oh så skönt det var att få komma hem igen :o))

Vi tyckte att kattungarna växt maaaaaaaaaaaaaassor men så mycket var det inte :o)) Imorgon när dom är 13 veckor sa jag väga dom och ta bilder. Mango flyttar imorgon om vaccineringen ikväll går som den skall. Kattungarna kan bli halta av vaccineringen. Han flyttar tidigare pga att jag åker till Göteborg på onsdag för att gå på begravning på torsdag. Jag kommer hem på torsdag igen så "blåingarna" kan flytta som planerat :o)) Hur goa och rara dom än är dom små liven ska det bli rätt skönt att dom flyttar :o)) Nu tycker jag att någon annan kan få uppfostra dom och få en tå eller två uppäten :o) Jag kommer givetvis att sakna dom men jag har ju dom bara till låns. Jag tror även att Piri-Piri kommer gilla det hela skarpt. Tänk att få gå ut!!! Hon har inte varit ute på balkongen sedan pojkarna klättrade över nätet. Så lite rastlös är hon allt :o)

Inga kommentarer: