tisdag 5 februari 2008

Nu har Mango flyttat.

Idag flyttade Mango till Hässleholm och blev därmed skåning :o)). Fast Mango ska inte heta Mango hos sin nya matte utan Ralf :o))
Jag har lånat en kamera som är bättre än min för att ta lite bilder nu innan pojkarna flyttar. Tror att dom blev bra :o)) men jag kan ju inte ladda över dom till min dator :o( min dator är för seg! Så när Palle kommer hem någon gång vid midnatt får han kolla om han kan få över dom till sin dator, har för mig att det funkat innan. Stackars Palle jobbar dubbla skift idag men är ledig imorgon, vilket betyder att jag får skjuts till tåget :o))

Så tidigast på fredag kan ni få senaste bildnytt om pojkarna som idag är 13 veckor! Men lite vikter kan jag bjuda på :o)) dom sista innan dom flyttar.
Kumquat: 2140 gram!!! Stor kille :o))
Mango: 1900 gram
Lime: 1760 gram, liten men naggande god :o)) Flörtade byxorna av veterinären igår *skrattar*

1 kommentar:

Sofia sa...

Gissar att det känns tomt nu när bebbarna flyttar