söndag 16 mars 2008

Stor pysselträff!!

Igår var jag på stor pysselträff i Bräkne-Hoby. Jag åkte med Lina och Anne. Jag fick inte gjort så mycket under dom 8 timmar som vi var där. Bara dessa 4 korten, inte likt mig! Tjejerna som höll i träffen ska ha en stor eloge! Det var förmiddagsfika med macka, godis och läsk fanns framme under hela dagen. Efter lunch som vi åt på den lokala pizzerian fanns det kladdkaka och andra goda kakor. När vi åkte vid 19.00 så dukade dom upp kvällsfika. Så ingen behövde gå hungrig :o)) Vi åkte ganska tidigt, vilket iof var ganska skönt, pga att Lina är melodifestivalnörd. Fast jag ska erkänna att jag är lika mycket nörd jag *skratt*
Lanstoken var där med sin butik och hon sålde fantastiskt billig dubbelhäftande tejp, 50 meter för 35 kr , jag betalar 29 kr för 18 meter i vanliga fall så jag köpte tre rullar!! Bästa att bunkra liksom :o) Jag köpte även lite papper och brads.
Det fanns ett loppisbord och där fick jag sålt en del av det jag hade med mig. Jag köpte också :o) Lådor från Biltema med många fack för 5 kr stycket så jag köpte två! Det slank även ner lite mönstrade papper. Så det var en kanon dag måste jag säga!!

Mina nya solrosor från hÄnglar & stÄnglar på ett gult somrigt kort

Kramar är bra att ge bort :o)

Ett enkelt grattis kort

Och ett kort utan text. Då kan man ju ha det till vad man vill!

6 kommentarer:

Lisbet sa...

Snygga kort, ibland är det trevligare att bara umgås och ha skoj än att producera.

www.mariante.se sa...

Jisses så poduktiv!
Mycket fina kort med massa detaljer, det inspireras jag av!
Ha en bra vecka!

terese sa...

fina kort! det låter roligt med pysselträff! :-)

Anonym sa...

Hejsan Henrietta!

Kul att träffas live på träffen!

Korten är jättefina och ännu finare live :)

Ha det gott!

Kram Anki

Anonym sa...

Vilka fina kort det blev. :D

Synd bara att vi inte hann prata mera. :D

//Linda

Anonym sa...

Supersköna kort!