torsdag 13 mars 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Dolores att svara på några frågor.

1. Gör du kort eller scrappar? Jag gör i princip bara kort men har gjort en och annan LO också
2. Favorit färg som du gärna använder? Rosa ochgrönt använder jag väldigt mycket just nu.
3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Just nu använder jag alfabetstickers väldigt mycket. Sedan har jag nästan alltid blommor med också :o)
4. Vilket är ditt bästa köp? Utan tvekan cuttlebuggen !!!
5. Finns det något du ångrar att du köpt? En del stämplar undrar jag varför jag köpt...
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Om jag scrappar blir det sambon eller katterna. Just nu älskar jag Penny Blacks stämplar
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Scrapbooking m.m. fast jag inte tycker den är prisvärd :o)
8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? Det finns för många för att kunna räkna upp alla :0)
9. Vad/vem inspireras du av? Svårt att säga någon specifik person. Allt inspirerar!
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? Alfabetet Abigal från QK!!!!!

Jag skickar utmaningen vidare till Samara och Lina.

Inga kommentarer: