lördag 5 april 2008

Jag ska gifta mig!!

Frågan är bara när :o)) Vi har länge pratat om att vi vill gifta oss och vi "krigar" konstant om vilket efternamn vi ska ha *skratt* det lutar dock åt att jag byter. Dubbelnamn bara vägrar jag!! Som det är nu har jag 20 bokstäver och det är mer än nog. Men problemet är att jag kan inte gifta mig innan jag kan ha min förlovningsring *den har krympt i tvätten :o))* och inte växte den mer nu när jag inte snusar. Konstigt det där jag tror på fullt allvar att någon, medans jag sov, stoppade på mig några kilon till *skrattar* Men att inte snusa är hälsosammare än att väga lite *hm, host, harkel* ja, ja mycket för mycket. Rätt ska ju vara rätt :o))
Så när jag gått ner 40 kg så ska jag gifta mig!!!! Han den ende ska bara fria först, men det är ju en petitess i det hela. Om inte det sporrar mig till viktminskning så kan jag lika gärna ge upp och ansöka om en operation. Vilket jag tycker skulle vara ett personligt misslyckande. Så nu eller aldrig!

Kram Henrietta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart du ska! Det kommer gå fin- fint det här ska du se, snart så!

Åsa / Dolores sa...

Du kan klara det vännen!!!
Håller tummarna att guben friar snart. *spark i ändan*
Kram Dolores

Henrietta sa...

Tack tjejer för peppningen!!

Anonym sa...

Heja, heja! Det är klart att det kommer att gå bra! Du vet väl om att jag är sömmerska, förresten, när det börjar bli dags att hitta en klänning... :)

Malin ~ Lillpiga sa...

Grattis till ert beslut och jag kan ju bara lovorda Cambridge. Det är enkelt, gott och det funkar verkligen. Som jag brukar säga till folk när jag sporrar dem: hur GÄRNA vill du gå ner i vikt och stanna där kontra hur GÄRNA vill du ha den mackan fast du bara är sugen och inte ens hungrig?

Detta fixar du och vill du ha stöd, support, pepp eller bara vräka ur dig så finns jag.

Kram Malin/Lillpiga