torsdag 10 april 2008

Katt & kort :o))

Totalt rörigt och så en katt mitt upp i alltihopa *skratt* Timotej som vanligt. Men han är duktig, han brukar lägga sig lite v på sidan.

Här poserar han. Kortet är taget utan blixt och vår kamera vill gärna ta suddiga kort när vi inte använder blixten så det blev över förväntan bra! Här ser man hans fina profil och dom vackra ögonen.

Det här kortet är jag grymt nöjd med!! Tycker harmonin blev kanon. Man ska verkligen spara allt! Det silverfärgade hjärtgemet kommer från Yves Rocher reklam.
Ett platt kort, undra vad som blev fel?
Får nhog be Lina ta med denna stämpeln på lördag så att jag kan stämpla upp ett gäng. Gillar den mycket!!

En hÄngelflicka på Punchinella

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så många fina kort du gjort. Blir jättesugen på att beställa lite punchinella jag me. Fick lite i en rak och det är ju klart beroendeframkallande =)Jättesöt scrapkompis har du oxså.

kram Anna G

www.annag.blogg.se

Anonym sa...

Vilken sötnos Timotej är!

Emma sa...

Sötis misse :o)

Lisbet sa...

Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

Underbara katter

Ha en underbar helg