måndag 30 juni 2008

En glädjens dag!!!!

Vilken måndag jag har haft!!! Det började med en bra helg då den ömma modern varit här och vi var på kattuställning i Kalmar. Jag hade med mig kort och kattsäckar. Jag sålde 6 kattsäckar och 2 kort *glad*. Vi var ute och åkte på söndagen och hittade en massa fint.

Men åter till min måndag. Jag satt här hemma och slappade efter att ha jobbat då det ringde på dörren. Det var brevbäraren. Inte mindre än 6!!!!! paket och en avi hade han med sig! Tre paket var bidrag till swappen jag håller i på pyssel.net jag har blivit så otroligt bortskämd av tjejerna så att jag bara myser och ler.
Sedan var det 3 paket kvar. Jag kände inte igen avsändaren på ngt av paketen.

Detta underbara kort fick jag av Tinto!! Tillsammans med blommor, kattfigurer och lite godis till katterna. Hon hade skrivit så snälla ord att jag blev alldeles rörd :o))

Allt detta godiset kom tillsammans med spetsar jag köpt av MissMian! Puncinella i en härlig lila färg som jag inte hade. Blommor, brads och papper.

Det sista paketet var från min nyfunna förhoppningsvis blivande pysselkompis Anneli. Vi träffades på utställningen i Kalmar. Hon beundrade mina kort och berättade att hon också pysslade. På ett av korten hade jag använt en stämpel som hon letat länge efter. Jag lovade att stämpla upp några till henne om hon bara mailade mig sin adress. Men det kom aldrig något mail :o(( Men idag kom det ett kuvert där hon hade skickat med lite fina katter till mig som tack!!!
Då var jag tvungen att ringa Palle och gråta lite *fnittrar* för då kände jag mig så rörd och glad och omtyckt att det pirrade i hela kroppen!
Paketavin var mina Magnolia stämplar. Jag tar dom på postförskott för annars är det risk att man betalar och inga stämplar får!!! Det är jätte många som råkat ut för det! Så betala aldrig i förskott.
Men det var ju inte slut med glädjor för det! Utan en stund senare kom Lina och barnen med jordgubbar som tack för att hämtat deras post. SÅ nu har vi mumsat på dom!
Hoppas att ni alla haft en lika härliga och underbar måndag som jag haft!!!
Puss & kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Henritta ! Tack för brevet som kom idag jag blev så glad,nu ska det scrappas :-))
Jag tycker dina kort är så underbara..
Hoppas det blir en scrappträff snart så vi kan träffas igen...// Kram Anneli