söndag 20 juli 2008

En stilig ung herre!!

Idag fick jag ett roligt mail med en bild på en tjusig kille! Det är Lime 8 månader gammal!!

Extra roligt eftersom det är första gången jag "ser" honom sedan han flyttade i februari. Kumquat och Mango har jag fått fortlöpande bilder så dom har jag mer följt. Det är rena julafton att få bilder från "barna" *fniss*. Vi får från Paddy titt som tätt och det är alltid lika roligt. Han är från vår första kull och är nu drygt 2,5 år gammal.
Alla tre är snygga, dom växer i sina kroppar ju äldre dom blir och Lime ser ut att ha en bra öronplacering. Sådant som är viktigt för en uppfödare *flinar lite*
Det känns lite vemodigt att tänka att det inte kommer att födas några kissebebbar här på många år. Ja det ska inte födas några människorbebbar heller för den delen! Känner inget behov av att föra mina gener vidare.

Suss gott!!

1 kommentar:

Tinto sa...

Ååh, så roligt!
Jag har ju haft extremtur som lyckats sälja mina bebbar och stödisar till vänner och forumbekanta så jag får ju följa dem, jag förstår att du blev glad!