torsdag 31 juli 2008

Shopping!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är roligt att shoppa och det är ännu roligare att få hämta paketet! Idag kom mitt månadspaket från The Nook (klicka på länken så ser ni bilder) jag prenumererar inte längre utan tänkte köpa ett kit då och då. Detta kitet gick i "October Afternoon" tema, helt undebart!! Sedan kom ett litet paket från Skaparlusten med alfabetet Tadpole från Cuttlekids, lite bling och en tagpad från K&Company. Alfabetet gick bra att använda i cuttlebuggen när jag väl hade lagt ett papper under. Disen är ju så smala.
Sedan har jag beställt från ScrapAddicted och Stämpleboden. Så nu tycker nog mina två P:n (Palle & Plånboken) att det räcker *fniss*

Nu ska jag ner till Sailet, min dam väntar nog på mig, jag ska jobba alltså :o))

Puss och gull till alla härliga sommar människor *dansar & ler*

Inga kommentarer: