tisdag 12 augusti 2008

Me löööv the americat

Igår fick jag paket från The SkybluePink en affär att rekommendera! Hon har mycket roligt och väldigt bra priser. Jag köpte tickets/biljetter här i Sverige och gav 39 kr för 18 stycken. Men i USA kostar 75 stycket tickets 1 $ *shock* Så jag köpte tickets som dom på bilden och 75 i blandade färger och med olika texter.
Något som är roligt med The SkybluePink är att man alltid får en present! Sådant gillar vi mycket :o)) Denna gången fick jag charms i form av bestick och en tallrik. En annan gång fick jag punchinella och brads i form av trollsländor.
Appropå punchinella tar hon 1 $ per 3 yards, ca 3 meter. I Sverige kostar 1 meter ca 6-9 kr. Dollarn kostar ca 6.50 kr så även med frakt blir det klart billigare.
Ha en bra dag!!

1 kommentar:

joggemia sa...

Du verkar ju beställa från utlandet en hel del, jag har aldrig vågat prova. Är kass på engelska så därför har jag aldrig satt mig in i något. Kanske vi kan sambeställa någon gång? Jag jobbar ju i Lyckeby och har en kollega mitt i stan.

Kram!