söndag 12 oktober 2008

Nytt en massa nytt!

Jag måste erkänna att jag varit dålig på att uppdatera det sista *skämms* men det beror på ett hemligt uppdrag + att jag tävlat en del. När man tävlar får man i regel inte visa sina allster på ett tag.

Här är ett bidrag till Brunkullan
Ett kort som firar kanelbullens dag 4 oktober

Mitt underbara paket från min hemlige vän på pyssel.net. Det står en etta på kortet.....
Ytterligare tävlingskort till Brunkullan
Höst/Halloween kort till Brunkullan. Jag gillar speciellt spindeln :o))
Veckans LO till We Dare You tävlingen. Det skulle handla om pinsamheter. Om folk inte skämms själva så gör jag det åt dom :o))

Om en vecka så öser vi för fullt på POG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Årets häftigaste händelse :o)) 50 galna pysslingar i samma lokal i 3 dagar, kan det bli bättre? Tror inte det.
Nu ska jag nana kudden Godnatt!

6 kommentarer:

joggemia sa...

Läckra alster som vanligt! =) Ja, ibland är det fullt upp och inte så mycket tid till att uppdatera bloggen men that´s life! Man gör vad man kan och hinner. =)

Kram!

Anonym sa...

Men du har ju iallafall varit produktiv med pysslet, även om inte bloggen har uppdaterats, det är mer än vad man kan säga om mig...
Snygga kort var det, särskilt den med tjejen som cyklar tycker jag.

Lilo sa...

Ja men där har du rätt! Jag kan skämmas för andra också och inte bara för mig själv. När folk gör saker så där så man tycker synd om dem...
Finfina kort har du gjort!!! =)

Kickans_blogg sa...

Hoppla vad kreativ du är!! Snyggt!! :0) Kram Kicki

Anonym sa...

Kanon snygga kort som vanligt :-))
// Kram Anneli

the80sme sa...

Oj så söta kort!