måndag 20 oktober 2008

POG - en upplevelse!!

Vilken härlig helg det varit! 50 galna och goa pysslingar under samma tak! Helt underbart :o)) Jag har skapat lite, shoppat mycket, skrattat ännu mer och bara njutit i massor! Så roligt att få ansikten och röster till dom man pratat med så länge.

Jag har laddat upp lite i fel ordning men det får ni ta!

På fredagen skapade jag ett alster som kan beskådas i Skrotboken, klicka på bannern för att se mera :o))
Jag delade rum med Chruss vilket passade utmärkt då vi kunde kuckilura om vårt hemliga projekt, dvs Skrotboken.

Jag gjorde även en layout till We Dare You som handlade om mitt humör, fort arg och lika fort glad igen!

Vi kommer att auktionera ut julkort till förmån för Rosa Bandet, detta är mitt bidrag som har avsevärt bättre färger i verkligheten!

Piri-Piri och Pyret vaktar min väska! I den stora är det pyssel och i den lilla kläder!
Vixxan och halva Chruss. Det är min något kaosartade pysselplats som syns främst

Trollmor och Vixxan, två härliga pysslingar :o))

Här skapar vi för fullt!

Denna helgen har gått alldeles för fort! Allt har varit toppen, bra vandrarhem, bra lokaler att pyssla i. Kanon god mat och mycket utlotytningar! Kan inte bli bättre. Här hos Sayurii kan ni se mer bilder.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för en underbar helg i värmens (pust) och skrattets tecken!

Anonym sa...

Jättefina kort! Gillar hÄnglan med halloweenkostymen med hornen..
Kjam...

joggemia sa...

Låter som en härlig träff! Fina alster också!

Kram!

Åsa / Dolores sa...

Åh, ni verkar ha haft det kanon! Och en massa nytt och fint har du gjort också. Nu vill jag bara se bilder på din shopping också! *skratt*
Kram Dolores