lördag 8 november 2008

En söt Lime :o))

Här är en nygammal bild på Limen! Ny för er men gammal för mig för han är här 8 månader och riktigt lik far sin. Ge honom lite tid att bredda sig så blir det så bra så :o)) Jag gillar att han har en så ljus kroppsfärg för då blir det bättre kontraster med masken som är mörkare. Snyggt!!
Hans matte säger att han sköter sig och det var ju skönt så man slipper skämmas :o)) Han delar en egenhet med Paddy från vår första kull; han gillar balkongräcken! Som tur är så bor ingen av herrarna så högt upp! Dom prövar gärna sina männsikors nerver vill jag lova :o))

Idag har jag varit på pysselträff i Torsås. Lika kul som vanligt och som vanligt blir det inte så mycket gjort :o)) Men jag har kul och snackar mycket det är ju liksom huvudsaken! Jag shoppade lite och sålde lite så det blev en bra dag ekonomiskt också! Det är alltid roligt att få klämma och känna på det man handlar. Produktionen bestod av 3 tändsticksaskar och ett julkort. Ynkligt! *fniss*
Men nu ska jag sova för ögonen går liksom i kors.

Kram på er och sov gott!

2 kommentarer:

joggemia sa...

Det var lika trevligt som vanligt att träffa dig i går...du är så go! När får vi se dina alster du fick gjorda på träffen då? =)

Kram!

Miapuh sa...

sicken sötnos :D