torsdag 25 december 2008

God fortsättning!

Hoppas att ni alla haft en lika bra julafton som jag haft! Jag hade varit snäll i år för tomten kom med många paket! Ja ni ser själva vilket härligt skåp! Alla utan 3 var till mig och Palle. Och idag kommer far med påfyllning :o))
Ett år så bestämde vi att vi inte skulle dela julklappar med Palles föräldrar och vi var ganska panka så vi bestämde oss också för att inte dela några. Det var det i särklass tråkigaste julen jag haft! Som tur så räddades den något av klapparna från min familj!! Vi delar fortfarande inte med hans föräldrar men delar med glädje med varandra!
Palle älsklingen slog mig med häpnad måste jag säga :o)) förra året fick jag present kort på simsalabim, i år hade han köpt clearstamps och en stämpeldyna *pussgurka* stämplarna ska jag dock byta för jag skulle inte använda dom så mycket.
Nu sitter vi här och päser innan vi ska förbereda för nästa julbord med pappa.

Ha det så gott i stugorna!

2 kommentarer:

Lilo sa...

God Jul! Nu hoppas vi på mysiga mellandagar med tid för pyssel! =) Hälsa katterna från Mango! ;)

joggemia sa...

Ja, visst blir det lite tråkigare utan julklappar! =) Jag fick b la en tvådagarskurs av make och barn...blev superglad! Hoppas ni har en härlig fortsättningen på julen!

Kram!