måndag 5 januari 2009

Lite blandad kompott

Jag har varit dålig på att visa vad jag gjort under december men här kommer lite.

Disktrasor är roligt att göra! Köket blir lite piffigare med en snögubbe eller ängel :o))


Syskonbarnes julklappaskort. De fick en slant var så att dom kunde köpa något roligt.

Vacker elegant ängel från Panduro. Jag har satt ihop den själv!
Bild på hela ängeln.

Jag var med i "Scrappa min bild" på pyssel.net. Så här blev layouten jag gjorde.

Mina doftande apelsiner. Ett måste till jul!
Osäker om jag visade denna LO:n till WDY. Det är Pyrets bebbar som attackerar :o)) Timotej är bebben längst fram till vänster. Där var han inte stor.
Ytterligare en WDY LO. Denna gången var det om julen.

Sköt om er i vinterlandet!

3 kommentarer:

mamman pysslar sa...

Härligt!
Du har hunnit rikigt mycket ;)

Jag har äntligen tagit mig i kragen och städat min pysslehörna! Kommer du ihåg att jag lovade dig stuvar och små tygbitar till dina ugly dolls?!
Jag har en kasse till dig på kullerbyttan...
Välkommen in!

Henrietta sa...

Härligt!! Jag kommer som ett skott :o))

Henrietta sa...

Härligt!! Jag kommer som ett skott :o))