måndag 26 januari 2009

Rolig lista!

Hittade denna lista hos Lina

1. Hur gammal är du om fem år? 41. Hu så gammalt det lät…
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Sambon, svågern och katterna.
3. Hur lång är du? 163cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? mamma Mia!!! Den rekommenderas!
5. Vem ringde du senast? Min faster Margit.
6. Vem ringde dig senast? Pappa.
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
10. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
11. När vaknade du i dag? Strax innan 07.30.
12. Vilken är din favoritjulsång? Har ingen favorit.
13. Vilken är din favoritplats? Hemma.
14. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte riktigt…
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Troligtvis på samma ställe som nu. Dvs här.
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En rolig scen i en film.
18. Hur stor är din säng? 140cm.
19. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär.
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
21. Hur många kuddar har du i sängen? En.
25. Är du social? Beror på tillfället.
26. Vilken är din favoritglass? Jordgubbssmak
28. Tycker du om kinamat? Absolut.
30. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
32. Kan du spela poker? Nej.
34. Är du en beroende människa? Nej, inte direkt.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja många.
36. Vill du ha barn? nej.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Pyssel.
41. Äger du dyrbara smycken? Nej, men min förlovningsring ser jag som värdefull.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Vet många, det beror lite på tillfället.
45. Sover du med gosedjur? Nej.
46. Vad har du för ringsignal? Holly Dolly Song.
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej.
48. Hund eller katt? Katt.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Kan du byta olja på bilen? Nej, men jag skulle troligen kunna kolla om det behövs bytas om jag anstängde mig.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nä.
52. Vilken var den senaste boken du läste? Minns inte titeln.
53. Den bästa bok du läst? Kan inte välja.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.
55. Dansar du i bilen? Nej, det verkar opraktiskt
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM tror jag
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Namn på stämplar jag vill ha
58. När var du i kyrkan senast? På julkonsert innan jul.

Om du svarar på frågorna lämna gärna ett meddelande så att jag kan kika :o))

Inga kommentarer: