torsdag 29 januari 2009

Sjukdomem håller taget!

Natten har varit över förväntan! Sovit gott och febern verkar ha släppt. Så till Palle att Oh nu är jag nog frisk!! Lätt att säga när man inte gått upp ännu!! Jag mår bättre men inte bra! Ingen vidare aptit och nu ska jag gå och lägga mig igen.
Palle hostar och det svider i hans hals :o(( ingen god prognos! Just nu är jag inte så förtjust i hans bror som insjuknade här i lördags och sedan låg och baskiluskade sig tills han åkte hem i tisdags.
Jag är så himla trött på att vi är så sjuka hela tiden! Migrän, magsjuka otaliga förkylningar kantar vår vardag numera :o((
Sedan Palle slutade röka för ett år sedan har han fått migrän, är förkyld hur ofta som helst osv. Det är nästan så man undrar om det var värt det?!?

Sov gott :o)

Inga kommentarer: