torsdag 8 januari 2009

Spänningen är ooooooooooooooolidlig!!!!!!!!!!!!!!

Jag älskar paket alla paket! Stora som små. Bara dom är inslagna och hemliga så blir jag alldeles till mig och tindrar med ögonen :o)) Jag tycker det är pest att behöva vänta på att öppna mina paket och vill helst slita upp dom på en gång! Ja jag är 36 och inte 6 *fnittrar*

Så vad gör jag då? Jo jag anmälar mig inte bara till 1 utan 2 födelsedagsswappar!! Jag kommer alltså ha inte mindre än 22 paket som ligger här och pockar och frestar mina nerver!
3 fina paket har redan kommit och dom är instoppade i ett skåp, så att jag inte ser dom!

De kommer att bli en tålamosdprövande januari!!

Kram på er!

3 kommentarer:

Lotta Franzén sa...

Det låter som en kul grej =) När fyller du år?
Kram Lotta

Henrietta sa...

Ja visst är det roligt! Jag fyller 23 januari.

Gunsan sa...

Vänta du bara - ännu mer olidligt kommer det att bli! :-))