onsdag 25 februari 2009

Ännu mera tyg :o))

Det blev en runda på secondhand butiker i Karlskrona också :o)) Och då hittade jag detta påslakan
och även detta! Härliga färger!!
Dessa örngotten köpte jag för mönstrets skull. Tycker det är dö läckert!
Ett fint örngott till! Jag har mina planer :o))

Nu måste jag hia mig med tyginköpen :o)) Hia är ett ord som jag tagit till mig, det är säkert fler ord som jag använder men inte är medveten om. Min älskade Göteborgska försvinner bara mer och mer :o(( men så har jag ju bott här i 5 år snart så lite avtryck borde det ju göra :o)) Fast man hör när jag varit "hemma" säger han den ende, för då är det änna för hela slanten :o))

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Log när jag såg att du anamat ordet "hia" - det har jag bara hört riktiga Karlskroniter använda tidigare ;o)
Gillar verkligen din uggla och barntröjan! Kul att du kommit in i ett sådant "skaparstim" - ska bli kul att se vad du gör härnäst!
/Superteach