söndag 15 februari 2009

En KrAMiS & dagens bravader

Hej jag är en KrAMiS!!! Jag är stor och go med ett rymligt och kärleksfullt hjärta! Jag är sydd av återvunna tyger så jag är extra mjuk och go! Vill du ha din egen KrAMiS så hittar du dom här

Här är baksidan. Fina kaniner från det berömda kanintyget som är framtaget av jnydesign
Mina nya namnband. En liten katt måste vara med då min kattuppfödning heter Pysslingens :o)) samt att jag syr under namnet Pysslingens.


Idag har vi haft en fantastisk dag! På förmiddagen åkte vi och handlade. Sedan tog vi en sväng runt Stumholmen i det strålande vädret! En bild som visar solen!!

Efter promenaden klädde vi om kökssoffan och köksstolarna! Det blev så snyggt! Sedan har vi badat Blaizan för att få henne riktigt snygg till den stora ragdoll utställningen 7 mars i Nyköping. 200 raggisar under samma tak! Häftigt!!
Efter en paus och lite mat sydde jag en KrAMiS. Så dagen har varit mycket givande :o))

Inga kommentarer: