söndag 1 februari 2009

Intet nytt....

Här håller flunsan sitt fasta tag om oss. Palle är sämre men jag ligger ju två dagar före honom. Idag sov vi till 10.30 *chockad* så vi är helt klart trötta. Lite tvätt måste vi ägna oss åt idag. Speciellt underkläder och tröjor råder vi brist på. Lite mat ska inhandlas. Jag var ute ca 30 min i går och var genomsvett när jag kom hem. Så visst är man påverkad.

Sedan lite roligare saker! Jag har fått en beställning på en tygkorg! Kanon skoj!

Tack till alla för era snälla kommentarer! Även vi hoppas att vi snart blir friska!!

Puss på er :o))

2 kommentarer:

mamman pysslar sa...

Krya på Er båda två!
Här har vi två små som ligger däckade... *peppar peppar* att stororna klarar sig ;)

Åsa / Dolores sa...

Nämen usch då vännen, hoppas att du och guben snart blir friska igen. *kramar om*
Själv börjar jag bli bättre och jag håller med om att influensan är både jobbig och extremt seg.
Kram Dolores