fredag 6 februari 2009

Tyg!

Ibland kan jag nästan bli lite trött på mig själv :o)) så det är väl tur att Palle står ut! Nu har jag fått för mig att jag ska sy! Så då har jag köpt på mig en hel del tyger. Samtidigt sitter latmasken djupt inborrad *skäms* jag har tid men slösar bort den framför datorn där inget vettigt blir gjort! Skärpning är på sin plats!!

Men i alla fall så har jag köpt dessa tyger i trikå. Den rosa/lila med kaniner ska bli ett linne till mig :o)) De flesta syr barnkläder av det men jag har ju inga barn så vill jag njuta av det får jag banne mig ha det själv!!
Flodisarna ska däremot bli i alla fall en tröja till en pojke. Om jag nu kan få ihop en tröja, det har vi inte sett ännu :o))

Önska mig lycka till!!

2 kommentarer:

joggemia sa...

Jag håller med dig...varför skulle inte du kunna ha kaniner på dina kläder? Ser fram emot resultatet...när latmasken har åkt bort! =)

Kram!

Åsa / Dolores sa...

Åh, vilket gulligt flodhäst-tyg! Det kulle jag kunna ha en pyjamas av. En flodhäst klädd i flodhästar. *skratt*
Kram Dolores

Skönt att både du och Palle mår bättre nu.