tisdag 17 mars 2009

Ett etui till

Har sytt ett etui till. Det är ju alltid roligt att kunna välja :o)) Om du vill köpa etuiet hittar du info här
Inuti

Idag är en trött dag *gäsp* sov dåligt och vaknade ofta *suck* Jobbade en kortis på morgonen, vi skulle bara till vårdcentralen och ta prover och det tog bara 30 min. Jag jobbar som ledsagare och ibland blir det korta pass :o))
Jag har handlat lite, dammsugit jobbigt med 4 långhårskatter! Det är liksom massor av hår överallt!! Blaizan är dödsförskräckt för snabeldraken, Piri-Piri otroligt nyfiken och kommer den för nära så slår hon på den :o)) Timotej gillar den inte men ibland bryr han sig inte och då får man putta honom framför. Pyret ser den som en pestråtta som stör hennes cirklar, så hon blänger mest, och givetvis får den sig ett bank eller två om den är för närgången :o))
Sedan har jag sytt etuiet ovan. Känner mig både seg och lat :o)) men har nog gjort lite ändå!
Kycklingwok blir det till middag och jag ska försöka sy ett par byxor. Hoppas att jag inte somnar vid spisen eller symaskinen :o))

Inga kommentarer: