fredag 20 mars 2009

Fiiiiina tavlor!!!!

För ett tag sedan så bytte jag ju en Uggla mot en tavla med Lisa på Pink Friday Den + två små kort har stått i bokhyllan i väntan på ramar. Men idag tröttnade jag på att vänta och gjorde egna ramar!! Jag tog helt sonika papper och klippte till i remsor och la runt tavlan och korten. Det betyder att när jag köpt ramar så bara tar jag bort pappret och tavlan är oskadd!

Så här blev det!
Närbild
Brevid monitorn så har jag en liten avställningsplats och där har jag mina tuttar :o)) Ja inte direkt mina men mina virkade bröstvårtor som snälla Krimskrams gjort åt mig. Jag fullkomligt älskar dom och har dom i en fin skål brevid mig. Jag hittade en bild bröstbroscher som såldes för Rosa Bandet i England och blev genast kär :o))

Du glömmer väl inte att tävla!

3 kommentarer:

joggemia sa...

Vilka glad-tavlor!! Och vad mycket snyggt du sytt sedan jag hälsade på sist...vad duktig du är!

Trevlig helg!

Kram!

Anonym sa...

hihi vilka söta tuttar :) me like!!

Anonym sa...

Hej nice boobies! ha ha :)
Va fin bollfrans! Me like! Ska bli nåt fint av dem ska jag lova, kommer fixa dina bilder så snart jag kan. Måste flytta i helgen. Men de har nog ett ställe i göteborg de kan greja ihop det, annars man kanske kan "fotoframkalla" dem :)