fredag 24 juli 2009

SHOPPING!!!!! + en liten katt :o))

Efter att inte ha shoppat pyssel på en halv evighet så passade jag på att shoppa på mig lite :o))

Jag började med Kortmakaren där jag shoppade fina stämplar. Det var en text "med varmt deltagande" och en båt som passade till kondoleans. Som en lite gåva fick man en jordgubbsstämpel. Jag tog det hela på faktura eftersom jag inte riktigt visste när mina pengar skulle komma. Det visade sig bli ett vinnande koncept för då var det 30 % på quickutz, ovalerna, och Penny Black, katten i behån. Så det var ju ett kap sas :o))

Jag ville ha ytterligare en Tim Holtz pärm till mina omonterade stämplar så jag kikade runt lite. Jag hade tidigare blivit tipsad om Evas Hobby och Hantverk så jag kollade där igen. Pärmen var nästan 100 kr billigare där en på ett annat ställe!!
Tillsammans med min beställning låg några fina papper som en gåva. Tack så mycket! Där beställer vi gärna igen :o))

Sedan habbade det sig som så att Scrappakalja hade fraktfritt så då beställde jag lite där också :o))
Så än så länge tycker jag mig nog gjort en del kap!! Och fler blir det! Jag har köpt av pysselvänner på pyssel.net bla dessa fina möss. Ett alfabet och lite flera stämplar kommer nästa vecka.
En som innerligt önskade att Matte gav fan i att köpa käcka saker är nog Timotej :o)) Han behöver mer stimulans än vad han får så jag tänkte börja gå ut med honom, så kanske vi kan få sova på nätterna. Så jag köpte en ryggsäck som jag kan ha honom i. Man sätter på selen och i ryggsäcken finns en karbinhake så att han inte kan hoppa ut.
Som synes ser han gör glad ut *skrattar högt*
Matte och husse ser nästa roligare och gladare ut än katten


Hoppas att ni får en bra helg med mycket sol!

2 kommentarer:

joggemia sa...

Göta petter vad du shoppar! =) Fast visst är det kul...man får en kick och kreativiten får fart som attan. Fiffiga bärselar till katterna...tur att de också får lite uppmärksamhet i allt shoppande. =)

Kram!

Anonym sa...

hahahahahaha detta var det roligaste jag sett på länge, sitter och skrattar högt när jag ser Timotejs min i kontrast till era! hahahaha undrar vad Ralf hade sagt om en sån här sele? ;)