måndag 10 augusti 2009

Kaos award

I början på sommaren fick jag denna underbara KAOS award av Anneli. Jag har inte pysslat så mycket under sommaren men nu är jag äntligen klar med mina nomineringar. KAOS är så himla roligt så man behöver ju inte själv ha fått en för att skicka vidare!

KAOS från Anneli
***
Vad är då KAOS?
KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10×15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem.
***

Min första KAOS ger jag till Alien Bling en tjej med en otrolig förmåga att tänja på sina gränser i sitt skapande! Hela hon är en inspiration :o))

Nästa KAOS går till Dolores kvinnan som är en drottning när det kommer till färgläggning! Roliga idéer och ett hjärta av guld är också utmärkande för Dollan :o))

Sista KAOSen går till Samara även det en kvinna med hjärtat på rätt ställe. Klockren i sina kommentarer och iakttagelser Gör varje stämpel till sin egen genom att rita dit munnar och annat som hon tycker fattas :o))

5 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Tusen och åter tusen tack för det underbara KAOS-kortet jag fick idag. ♥ Och vilka varma och omtänksamma ord du hade skrivit, jag blev väldigt rörd.
Kramar från Dolores

Alien Bling sa...

åååh vilken fin kaos som landade i lådan idag!! :D
Blev jätteglad och åhh vad fint du skrivit... tack sötsmula. <3

Samara sa...

Taaack, jag hade missat det här,för jag har inte alls hunnit läsa bloggar, bara hållt på med Tradera, men jag blev så rörd när jag fick post.

Anneli sa...

Vilka vackra KAOS awarder! Kan bara tänka mig hur glada mottagarna är för dem!
Dom är helt enastående! Och motiven är ju bara så söta!

Kram Anneli

joggemia sa...

Finfina KAOS-kort du gjort!! Jag funderar på att ha en träff i Torsås i sep/okt (inte lika stor som Tinas men ändå) och undrar om det är några helger som du INTE kan. Jag vill ju nämligen att du ska komma! =)Fundera gärna på fler som skulle kunna tänka sig att gå på träff.

Kram!