tisdag 8 september 2009

Att städa.....

hjälper så att jag slipper tänka på hur hungrig jag egentligen är :o)) För hungrig är jag men jag vet också att det bara blir lättare och lättare. Jag fuskar med lite välling då en portion innehåller nästan lika mycket kalorier som modifast måltidsersättning. Jag blir mättare på välling så det är bra som kvällsmål.
Min nya kaffehörna :o)) Kopparna på översta hyllan köpte jag på loppis i söndags. På hyllan längst ner står gräddkanna och sockerskål från Palles farmor. I kaffeburken finns hela bönor och brevid står kaffekvarnen! Överst står radion jag köpte i somras Visst är den läcker!!


Skafferiet fick en omgång också. Alla fina nya burkar har fått plats så att man kan se dom!

Blaizan i gräslådan och Piri-Piri på bänken. Bilden är tagen genom köksfönstret :o))
Sedan vill jag säga: TACK till alla som peppar mig! Det betyder enormt mycket för mig!!

1 kommentar:

maxell sa...

Gosh va många härliga burkar du har. Sitter är och myser.