söndag 20 september 2009

Härlig lördag!

Lördagen började med att jag jobbade. Vi var på Skördefest i Jämjö! Mycket trevligt med ett fantastiskt väder! Jag köpte en burk honung med ingefära och tog några lotter. Men inte vann väl jag :o)) B vann inget heller tyvärr.

Medan jag jobbade var Palle och hämtade våra nya sängar och på vägen hem träffade han på sina föräldrar så de kom om på en fika. De var även snälla nog att bjuda oss på grill som idag. Så jag ska nog fuska lite och äta grillade karré :o)) Jag har gått ner 8 kg och har 2 veckor kvar innan op. Så det ska nog bli bra detta!

När de gått satte vi ihop sängarna. Jösses så mycket säng det blev! Vi hade ju 140 cm och nu har vi 180! Men titta så bra det blev :o))

Här är det vi ser när vi ligger i sängen. Vi fick ju möblera om lite så att vi fick plats.
När sängen var klar gick vi ut i det sköna vädret en stund. Sedan lagade vi middag.

På kvällen såg vi Harry Potter och den vises sten, vi har köpt 5 delar genom Aftonbladet så nu blir det Harry Potter kvällar. Några har vi sett men inte alla.

Så det var verkligen en toppen dag som bjöd på många härliga upplevelser och intryck!

2 kommentarer:

Lotta Franzén sa...

Vad du är duktig med din viktminskning! Keep up the good work, girl =)
Ska hålla tummarna när det blir dags för operation.
Kraaaam

Susanne sa...

Jag var också pau Jämjö, hittade ett par loppisar och skördemarknaden. Köpte vindruvsplantor.