fredag 25 september 2009

Vinst

Igår var en såndär toppen måbra dag! På morgonen duschade jag med goda nya produkter från Body Shop. Sedan gick jag och klippte mig, och fasen va bra det blev! Är så nöjd! Med posten kom en avi från Allers.
Det visade sig vara denna goa handcreme som jag vunnit!! Den är helt ljuvlig och doftar underbart! Det är så roligt att vinna!!

På eftermiddagen sydde jag färdigt denna väskan. Tycker det blev kanon läcker. Här kan den bli din :o))
Hoppas att ni får en bra dag i dag!

4 kommentarer:

Inkan och Ligan sa...

Härligt med sådana bra dagar.
:-)

mamman pysslar sa...

bild bild bild!!!

joggemia sa...

Låter som en härlig må-bra-dag! Och den där nya frissan får jag ju se imorgon....längtar. =) Vilka superhärliga färger det är på väskan!

Kram!

joggemia sa...

Glömde ju säga grattis till vinsten! =)

Kram!