söndag 4 oktober 2009

Bara timmar kvar!!!!

Imorgon vid denna tiden ligger jag på operationsbordet och sambon bitar av sig fingrarna. Han är så nervös mendan jag än så länge är cool :o)) Det ska bli så skönt att det äntligen blir av. Minus 12 kg är det nu och mer ska det ju bli :o))
Om allt går enligt planerna så kommer jag hem på torsdag och på fredag har Palle semester. Då ska vi göra lite små ärenden, det gäller ju att komma igång!
Palle kommer även besöka mig på tisdag och onsdag. Första dagen får jag inte ha några besök. Det känns tryggt att vara så länge på sjukhuset. För händer det något brukar det vara på dag 2 eller 3 och då finns det ju personal som kan ta hand om mig :o))


Glöm nu inte att gå in på Pysslingens Butik, 25 % av allt sålt går till Rosa Bandet!!!

8 kommentarer:

Carolina sa...

Stort lycka till!

Sara sa...

Jag ska tänka på dit också, lycka till i morgon..kram sara

mamman pysslar sa...

Nu håller vi alla tummar för dig!

Kram!

Sara-SaGam sa...

Känner dig inte, men förstår att du har stora saker framför dig. Lycka till! Du syr fantastiska väskor!

Maria sa...

Lycka till med operationen! är det en gastric by pass?
Så bra med insamling till Rosa bandet!

Henrietta sa...

Tack till er alla som håller tummar och tår :o))

Maria; ja det är en gastric bypass

Åsa / Dolores sa...

Jag har tänkt på dig ända sen jag vaknade! Vi håller alla tummar, tår och tassar för dig!
Stooor kram! / Dolores

Inkan och Ligan sa...

Lycka till !
Tänker på dig.
Kram