lördag 12 december 2009

Baka baka liten kaka...

Nu börjar jag bli klar med julens kakor. Jag tar en sats då och då :o)) Idag blev det chokladkolakakor, ljuvligt goda!!
Igår gjorde jag lakritsknäck från Tulipans recept. Även de otroligt mumsiga!
Imorgon ska jag göra kattungor! De heter faktiskt så :o)) och ända anledningen till att jag ska prova dom är för deras namn! Man är ju liksom lite skadad :o))
Man ska använda en spritts och det hade jag en modern en från Tupperware, jag hade fått den och den låg många år. Så den sålde jag på tradera. Man ska aldrig, aldrig slänga, sälja eller ge bort! Man behöver det alltid. Undra när jag ska lära mig det?? *fniss* Så nu får jag använda mormors gamla Kak-Lisa. En spritts i aluminium! Det ska bli spännande!

Idag ska jag på julbord med jobbet. Det ska bli otroligt spännande att se vad jag kan äta!

Inga kommentarer: