söndag 3 januari 2010

Lite shopping!!

Idag var jag och Palle på Lindex för att leta efter tröjor till mig. Vi hittade en och den var i storlek XL, istället för 3 XL som det brukade vara!!! Den är svart med nitar på axlarna
På Lindex köpte jag även 4 par underbyxor som var lite i 50-tals modell, lite puffiga :o)) Det blev även 3 par strumpor, varav 2 med kattmönster :o)) ett par mysbrallor hittade jag på rean. Bra dag med andra ord!

På COOP slog vi äntligen till och köpte en Soda Streamer!! Som första smak köpte vi Lime/Lemon, helt okej!


Jag utökade sminket med en kajal som Damernas Värld tipsade om. Den är mörgrå och det tror jag kan bli riktigt snyggt!

En ny mascara blev det också! Även efter rekommendation i Damernas.

Alla bilderna är lånade!

4 kommentarer:

Ligans >Talesman sa...

Snygg klänning och måste vara kanonroligt när man märker at det händer saker.
Grattis !

Åsa / Dolores sa...

Vilken härlig shopping och vad roligt att du kan köpa XL redan!!!
Kram / Dollan

Maria sa...

Sodastream är toppen! Här blir det mest bubblat vatten. Släcker liksom törsten ännu bättre än vanligt vatten...

joggemia sa...

Här var det shopping för hela slanten...ha ha... =)
Måste ju kännas kul att shoppa lite mindre storlekar. Även jag har tagit tag i mitt liv...nu ska de jävla (förlåt) kilona bort!! Snart dags att träffas och pyssla lite ihop igen?

Kram!