onsdag 10 mars 2010

Att vara Buzzador

Jag är något som kallas Buzzador. Att vara Buzzador och att "Buzza" går ut på att man sprider ordet från folk till folk.
Jag får tex pröva LoveFilm i 4 veckor. Sedan berättar jag för andra hur det var och vad det betyder. När jag får en en DVD så kan jag samla mina vänner så har vi en trevlig filmkväll.
Det kan också vara så att jag får testa en ny duschtvål från Dove. Just denna tvålen luktar himmelskt ♥ Först så provar jag tvålen i en vecka och sedan delar jag ut tvålar till mina vänner och bekanta. När jag delar ut proverna så berättar jag även att jag är Buzzador och berättar om produkten.

Skulle du också vilja vara Buzzador? Maila då din mailadress till mig så skickar jag en inbjudningslänk.

1 kommentar:

Samara sa...

Jag har varit med länge,men jag kommer sällan med tyvärr, sist var jag så ivrig på kattmatskampanjen,men jag blev inte utvald.