onsdag 14 april 2010

Härlig tisdag!

Tisdagen började bra med Stickcafé på Café Nyfiket. Det är verkligen himla mysigt att sitta och snacka och virka lite :o))
Direkt efter virkandet skulle jag till optikern. Jag är lite yr och det kan ju bero på ögonen. Men jag såg som jag brukar så jag sparade 3 500 kr som jag inte hade .o)) Ett bra sätt att blir rik på kanske :o)) Det var himla skönt att slippa den utgiften också nu när vi ska flytta!
Efter optikern knatade jag hem och intog lite lunch: kalvsylta, ägg, majonäs och rödbetor :o)) man tager vad man haver!
Sedan jobb och hem igen sy lite och sedan kom Stina och Jocke. Tyvärr så glömde de mina ägg hemma men då får vi ju bara ytterligare en chans att fika; när vi hämtar äggen! Man får se allt från den ljusa sidan!
På söndag ska vi nog stå på loppis, vädret ser bra ut hela 7 grader *hutter* men nöden har ingen lag! Vi behöver pengarna! Så första gången någonsin ska Pallemannen behöva stå på loppis :o)) Förhoppningsvis ger det ju 500 kr!

Nu ska jag äta frukost! Ha en skön dag idag!

Inga kommentarer: