söndag 25 april 2010

Intensiv helg!

Denna helgen har varit riktigt intensiv! Igår stod jag på Holmsjö Marknad med en S och sålde från Pysslingens Hantverk. Det gick inte så överdrivet bra men ändå helt okej! Det var många som jag kände där så det blev lite skitsnack :o))

På kvällen kom M & M om och hämta alla saker man behöver när man blir kattmamma & kattpappa :o)) de ska nämligen ta hand om Piri-Piri som vi idag varit och hämtat i Göteborg. Hon flyttade ju till A i höstas men det har tyvärr inte funkat :o( så när A ville omplacera henne så pratade vi med M & M, hon känner ju Micke sedan innan eftersom han är vår Kattvakt så det kändes underbart när de sa ja!!´
Så kl 6.50 rullade vi ur Karlskrona för att sedan 16.08 parkera på Pantarhomlen där hennes nya hem är!
Resan gick bra förutom att hon bajsade på sig :o( men det var fast så det var bara att plocka bort. Blev lite svettig en stund när jag såg diarré framför mig :o)) Men det gick bra.

Väl framme i sitt nya hem så var hon lite orolig för att sedan visa hur nyfiken hon kan vara. Hon kelade med Maria direkt och fann sig väl tillrätta! Lite skygg är hon men det blir nog snart bättre får vi hoppas!
Nu ska jag bara slappa och slöa för imorgon ringer klockan tidigt, IGEN!

Inga kommentarer: