söndag 30 maj 2010

Bilburen fru :o))

De som känner mig vet att jag inte gillar att köra bil! Jag ogillar det så mycket att jag inte kört sedan 2004 då jag jobbade i hemtjänsten under 4 sommarveckor.
Men sedan jag tappade en massa vikt har jag blivit lite modigare :o)) Idag har jag faktiskt kört bil en hel timma!!! Vi var ute vid 7 imorse eftersom jag inte vill börja med en massa trafik. Det gick faktiskt jätte bra även om jag är dålig på var jag har bilen. Men det ända som krävs är ju övning!
Jag blev till och med stoppad av farbror polisen idag! Jag fick visa körkortet och blåsa. Jag har faktiskt inte blivit stoppad innan. Men även det löste ju sig!

Fan vad jag är bra!

2 kommentarer:

Inkan o Ligan sa...

Duktig du är !!!
"Hejar på med glada tillrop"

Tulipan´s bakverk sa...

GRATTIS vad duktig du är.. det blir oftare och oftare ;)