tisdag 22 juni 2010

Bilder var det tänkt!

Tills jag inser att jag inte har den blekaste aning om var min käre make lagt kabeln! Så nu får hia er tills i eftermiddag :o))
Jag kör ju till jobbet numera *stolt som en höna* och det går riktigt bra! Igår var Palle lite bekymrad iom att det var tjock dimma, men kl 5.40 är det inte så mycket folk ute så det gick kanoners!
Tanken var att jag skulle gjort en himla massa kort igår men det blev som så att jag inredde lite istället :o)) Det var det jag skulle visat nu var det tänkt! Vi har djupa fönsterkarmar och dubbla fönster i vardagsrummet så vi får halva fönstret och katterna den andra halvan :o)) så blir alla nöjda och glad!
Men jag behöver verkligen komma igång med pyssleriet, speciellt med luffarslöjden och sömnaden. För på torsdag ska jag stå på Lövmarknaden och sälja mina alster! Nackdelen just nu är väl att det ska regna :o(( så himla tråkigt! Men jag gör som groda och lever på hoppet att det bli uppehåll hela dagen! Det är ju liksom lite trevligare då! Så kom gärna och besök mitt stånd nere i Amiralitetsparken där den gamla Lövmarknaden håller hus 10-18.

Hoppas ni får en skön och solig dag idag!!

4 kommentarer:

Anne sa...

Jag ska försöka komma när jag hämtat tjejerna :)

Jobbar till 14.30 sen dagishämtning!

Kram!
a

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Hoppas du får mycket sålt på marknaden!

Lina sa...

Då ska jag med komma förbi, om vi nu kommer in till stan förstås...Vi åker nog inte in om det spöregnar.

Henrietta sa...

Hoppas ni kommer förbi! Det skulle vara roligt!