fredag 9 juli 2010

Jag bor i himmelriket!

Efter lunchen så tog jag min kaffekopp, min virkning och min mobil med mig ut på gården. Jag satte mig i skuggan, pluggade in mobilen i örat och på med Radio Blekinge. Där satt jag sedan i 2.5 timmar och lyssnade på musik och virkade på min disktrasa :o)) innan jag gick in åt jag några solvarma smultron ♥♥ kan livet bli bättre? Jag tror inte det! Möjligtvis att vi hade semester! Palle går om 1 vecka och jag har ingen semester. Det har jag inte haft på 4 somrar nu. Men jag får vila maximalt på lediga dagar istället.
Det ändå smolket i bägaren var möjligvis det att jag insåg att jag har randiga ben och håriga knän :o)). Ränderna kommer av att jag brukar ha trekvartslånga byxor och idag har jag shorts på mig. Håren vet jag inte riktigt var de kommer från, de bara fanns där en dag när jag började närma mig 30! Oförskämt om ni fråga mig :o)) Sedan att jag glömmer raka benen hör väl inte hit :o))

1 kommentar:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

visst är det skönt med sommar!
tack för din röst!