lördag 4 september 2010

Intensiv lördag!

Idag har jag stått på loppis sålt en massa käcka saker :o)) Det var hur lite folk som helst men som tur var så stod svärmor också så jag hade någon att snacka med! Men trots lite folk så gjorde jag en vinst på dryga 300 kr, passar bra nu med tanke på flytt och hemska tandläkarräkningar! Jag sak få kostnadsförslag på onsdag, bävar! Jag fyndade faktiskt också!! Dessa toksnygga skor för det facila priset av 40 kr! Det syns inte men det är en liten klack också! Är så nöjd! Ingen ro och ingen vila! När jag kom hem från loppisen sydde jag lite också :o)) Imorgon ska vi gå och hälsa på Pyrets brorson Nilo. Och hans matte har beställt en extra stor säck till honom. Jag tror att det blir denna som flyttar hem till honom imorgon!
För säkerhets skull får hon denna att välja på också. Även den blåa säcken i förra inlägget är extra stor. De stora säckarna kostar 225 kr och de små kostar 175 kr.
Det är egentligen rätt roligt att både Pyrets barnbarn och brorsons mattar har hittat mig, och att båda bor i Karlskrona! Det är ju så skoj att se hur bebisarna utvecklas :o))


Sus gott!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Vad duktig du är som står och säljer av grejer på loppis! Jag har tänkt göra det hela sommaren men det har liksom inte blivit av =( Istället går jag på loppis och gör fynd istället ;)

Unknown sa...

Åh vad snygga dom var !!!
Vill ha men behöver inte.
*ler*