söndag 24 oktober 2010

Trevlig helg!

Denna helgen har varit hur mysig som helst! Igår var vi i Kalmar på Calmare Kattklubbs KM och sålde kattsäckar, barnkläder och kort. Det var skoj att få träffa alla som man känner och bara träffar 1-2 ggr per år. Katthemmet Kompis var där och vi köpte en god blåbärskaka.

Idag har vi varit på Marinmuséet och sett på utställningen Kalla Kriget. Jag är glad att vi väntade tills det var gratis för hade vi betalt 85 kr som det kostade i somras hade jag varit så irriterad. Utställningen hade tyvärr mycket övrigt att önska! Jag blev så besviken då jag hade förväntat mig mycket mera!

Men nu i kväll har vi myst och mumsat på blåbärskakan :o))

En ny sydd börs som finns till salu hos Pysslingens Hantverk

Missa inte att jag rensar och säljer på tradera!! Just nu är det hÄnglar till salu.

Inga kommentarer: