onsdag 26 januari 2011

Shopping i Göteborg

Det börjar bli tradition att åka till Göteborg på min födelsedag! Jag har mycket inbokat som vanligt men denna gången var nog den bästa på länge! Jag hann med mina 2 bästaste väninnor och det är en bedrift :o))

Jag hann en sväng till In-Ex där jag gjorde slut på mina födelsedagspengar. Jag köpte pappersblommor, pearls, promakers och band med blad. Jag investerade även i en ny skärmaskin. Min börjar ge upp livet nu.

Fina papper med vintagebilder som man kan klippa ut och använda på kort.

Enfärgade papper. In-Ex är löjligt billiga jämfört med vår pysselbutik, det skiljer alltså 5-7 kr PER papper!! Och då ligger In-Ex super centralt vid Kungsportsplatsen, man kan säga i början på Avenyn. För man kan ju tycka att det är galet att släpa papper 40 mil :o))
Jag fick även en goodiebag av L, det var en massa bra smink som kajal och nagellack. Sötaste C hade varit på "Avi & Lena" och köpt urfina sliverblommor som ska hänga i öronen. Det väckte många minnen då vi köpte många av våra smycken där som tonåringar, och även som vuxna :o))

1 kommentar:

Åsa / Dolores sa...

Mums vad mycket gottigt du har handlat!
Kram / Dolores