tisdag 5 april 2011

Loppisfynd!

Idag åkte jag och mannen till 3 olika loppisar för att leta efter enfärgade lakan. Tyvärr hittade jag bara ett men jag gjorde ju en massa andra fynd! För det facila priset av 200 kr hittade jag allt detta! Det tycker jag är en bra loppisrunda!! Nya sandaler med klack. Som nya! Ser inte ut att vara använda utomhus.

Enbart 89 kr! Trasmattan har den ömma modern vävt för många år sedan. Men den håller än :o)) Alla tygerna! Mintgrönt underlakan, blommig duk och ett fint barntyg. Sedan ett rosa påslakan som jag avundsjukt sett på andra bloggar. Nu har jag ett eget i absoluta toppskick!! Jag hittade även dragkejor med "kuldrag" dvs flärpen man drar i består av kulor. De absolut snyggaste dragkedjorna enligt mig!! Ett ark med bjällror som ska få bo i magen på tygmössen. Timotej lockades av bjällrorna :o))
Här attackerar han bjällrorna!
Närbild på det super snygga rosa påslakanet! Im in löööv!
Barntyg som ska bli en liten dagisväska.
Ytterligare ett barntyg

Visst var det en fantastisk loppisrunda!

2 kommentarer:

LIsa sa...

åh vilka fynd du gjort! Alltid lika kul när man hittar något man ser andra haft och man suktat över.

Heidi sa...

Hej! Surfade förbi här och måste stanna en stund och titta på allt fint du gör! Och titta på dina katter, jag har en Birma pojke och han har samma sköna stil som dina katter. Härliga pälstussar!