tisdag 12 april 2011

Pinsamt otränad!!

Ja det är väl bara att erkänna att jag är pinsamt otränad!! Jag har gjort situps och armhävningar i 2 dagar och har träningsvärk i både mage och axlar *S* Jag vill få bort lite av dallret på magen och låren så nu har jag då börjat träna lite hemma och så försöker vi ut och gå. För att jag inte ska krokna halvvägs som är så lätt när man sätter upp för avancerade mål, så är jag så nöjd med att vi bara kommer ut en stund. Så igår gick vi på Björkholmen. Tar man alla småvägar tar det ca 20 min. Bättre än inget Bild lånad på nätet


Idag ska jag på stickcafé och kanske få lite klarhet i varför mina maskor förökar sig? Jag har börjat sticka ett par benvärmare och då använder man 5 stickor. På 3 av dom har jag 12 maskor och på den fjärde finns det 14 maskor. Trots att det bara var 12 från början :o)) Jag vågade ju inte fortsätta eftersom det är så tråkigt att repa upp.

Inga kommentarer: